2019年4月4日 星期四

自閉症爸爸的心路歷程(二):難受、混亂、絕望的頭兩日

小朋友評估為有事,作為家長第一個經歷既階段係不接受,不接受評估既內容,不接受小朋友評估的表現,我還記得我最不接受的是個醫生載住口罩同我個小朋友評估。好快就轉為尋找更多資訊去否定醫生所講既野。特別係現代醫學咁先進,一定有得醫既。

醫生給與的單張上的電話都打過啦,再加上網上資訊。好快好快我地陷入一篇混亂,因為太多資訊。好多好多種的講法存在,也太多從未接觸過的名詞。導致任何野都無從入手。

我仲記得坊間有好多人介紹陳錦鴻本著作。的確,作為乜都唔識入門的第一本書是十分重要的。需然他的資訊由於是來自他自己的小朋友,也不一定十分客觀和接近你的需要。你無助的時候總想有D野或人可以幫到你或教你點做,不過可惜的是,這件事是不存在的,大家能夠提供的都是他們範疇的知識,如何將整套知識整合就係你的責任。

其實,面對大海茫茫的資訊,依兩日的心情真係起伏不定,由最初的憤怒,難受到迷茫。最後去到絕望。

自閉症爸爸的心路歷程(一):評估日

自閉症爸爸的心路歷程(二):難受、混亂、絕望的頭兩日

自閉症爸爸的心路歷程(三):資訊整合的一周
自閉症爸爸的心路歷程(四):心態的改變進程
 
自閉症爸爸的心路歷程(五):社工的專業建議

沒有留言:

張貼留言

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。 小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。 小朋友十分...