2019年4月5日 星期五

自閉症爸爸的心路歷程(三):資訊整合的一周

從書、單張、網絡上面搜到的資訊好多,你會接觸到一大量的墨生名詞。依個時候就需要幫手,最好的幫手其實係搵相關機構的社工。當時我的遇到協康會家長資源中心的區姑娘。他很仔細地解釋我們可以做D乜野及最好做D乜野。

其實,自閉症現今世上係無藥可醫,成因各家各說,總之就是無人知點解,無人知可以點醫。但係大家都有個共識係小朋友越早接受訓練越好,大家都認為小朋友六歲前大腦未發育完成接受訓練效果最好。

至於,各個小朋友需要D乜服務,好難一概而論。一般而言,佢地都會有發展遲緩的狀況,需要言語治療 ST、物理治療 PT、職業治療 OT、幼兒導師服務 PST。服務又會分小組及個別。有人嚴重D就需要多D服務。

無論你接受唔接受都好,總之就是一個星期之內你就會接觸到一大填的外星資訊。然而你要從外星資訊中作出選擇,選擇小朋友們需要D乜服務,做乜野評估,唔知有乜幫到個小朋友。


自閉症爸爸的心路歷程(一):評估日

自閉症爸爸的心路歷程(二):難受、混亂、絕望的頭兩日

自閉症爸爸的心路歷程(三):資訊整合的一周
自閉症爸爸的心路歷程(四):心態的改變進程
 
自閉症爸爸的心路歷程(五):社工的專業建議
 
自閉症爸爸的心路歷程(六):進修上堂及陪小朋友上堂

沒有留言:

張貼留言

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。 小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。 小朋友十分...