2021年5月4日 星期二

自閉症爸爸的心路歷程(八):六歲前的心魔

 好多人都會聽人地講,小朋友六歲前由於腦部發展潛力較大,畀多D訓練佢,會有機會變好D。

其實,依句說法未必有錯,也可能係想鼓勵一下父母,不過,其實錯既可能係人的演繹方式。

作為自閉症爸爸,能夠做的都會為小朋友做,包括:

a) 花好多的金錢同時間帶小朋友四周圍做訓練,訓練地點係香港,九龍,新界都有。

b) 試唔同的飲食法,例如:魚肝油 EPA,乳酸菌,藍莓等。

c) 諗好多唔同的玩法試同小朋友玩

......

現實去講,好多時這些種種加添了不少家長的壓力。我個人認為我們應該比較平常心看待6歲前學習快依件事,即係所有野盡力而為就夠,好好照顧自己比較好。

經歷左幾年,我反而認為家長比較應該做的是照顧自己。因為小朋友不知自己有事,知道的反而是大人,好多東西都係大人(們)自己給自己的負擔。

有一天,我的太太問我,XX咁樣做,會唔會我們都應該咁做比較好。

例如:如果之前做依樣做個樣會唔會好D,或早知......

其實,依個世界並沒有早知及如果,深信自己以當時既情景,再選擇一次,你都會作出同一個選擇就夠了。

 

沒有留言:

張貼留言

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。 小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。 小朋友十分...