2021年5月6日 星期四

自閉症爸爸的心路歷程(九):六歲的"智力"評估

 唔經唔覺,小朋友都去到六歲。此終都會到依一日。

 小朋友要再次作出一次評估。這次的評估是"智力"的評估。

 這次的評估對家長而言是十分有壓力的,因為好似一直的努力的一張成績表。

 不過,我個人認為,好多時,小朋友既能力是上天的賦與的,未必是幾年之間能改變的事。在S位中,我見過既評估出來是"正常":"輕中"等大致係 50 - 50。

不過,反而家長的心態真的是需要調整,因為家長面對的最重大選擇是小朋友是否讀正常小學。原則上,香港這個教學制度上,教育局不會要求"輕中"小朋友必須讀特殊學校,反而因為面對殺校,很好學校很歡迎SEN小朋友。而SEN小朋友就讀的正常學校會得到(每件)1筆過的3萬元的津貼(有錯請指出)。

不過,要小朋友上正常學校,好多時是家長自己的心態使然。我個人認為評估得做"輕中",很有可能在正常學校之中不能適應,而且,得到的照顧也相對較少。所以好多時真係睇父母多過小朋友本身。

沒有留言:

張貼留言

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。 小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。 小朋友十分...