2021年5月8日 星期六

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。

小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。




小朋友十分執著,也只對自己鍾意的野有興趣,但佢鍾意既野又未必係大家能夠明白。好簡單的例子是以上的畫作係TVB既LOGO。但我地唔會鍾意到畫佢出黎,小朋友好鍾意,記得就搵個ipad畫低佢。仲有好多其他例子,遲少少整理完再放上黎。



沒有留言:

張貼留言

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。 小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。 小朋友十分...