2020年11月21日 星期六

自閉症爸爸的心路歷程(六):進修上堂及陪小朋友上堂

好耐無update依個blog. 再繼續update下啦. 

問過各種意見後, 小弟決定自己進修上堂.

有自閉症的小朋友通常都有幾個問題要處理, 包括:

a. 發展遲緩,

  i. 唔識講野

  ii. 學野學得慢

b. 溝通障礙

    i. 唔知咩場合適合做d 咩

    ii. 唔識理其他人

c. 感統需求

    i. 尋求 .

    ii. 敏感

太多專業既野我唔太識, 但係就為小朋友安排左言語治療 (ST), 物理治療 (PT), 幼兒導師 (PST), 職業治療 (OT). 香港依幾樣服務都十分缺乏, 要等政府你一般都要入到 特殊幼兒服務(S位) 先有, S位一般評估到入學都要1-2年. 

所以大部份能力許可的都會嘗試私人服務, 不過, 其實私人服務都要等好耐, 3個月以上都係基本. 也可以自行去上一些機構提供的講座及課程, 聽下其他人分享心得.  基本上, 小弟都上過晒某機構提供界俾小

其實. 好多服務都希望家長一齊上堂, 一齊上堂的目的有幾個:

a. 每個小朋友都唔同的, 你去上堂先有辦法去了解小朋友進度

b. 去學習下如何可以幫小朋友做得好D. 

c.  千祈唔好將太大祈望放上治療堂, 因為上堂都係1個小時左右, 仲要1-2個星期都係得1堂. 平日對小朋友最多的都是家長. 所以成日都覺得治療堂係治療家長的.

 

自閉症爸爸的心路歷程(一):評估日

自閉症爸爸的心路歷程(二):難受、混亂、絕望的頭兩日

自閉症爸爸的心路歷程(三):資訊整合的一周
自閉症爸爸的心路歷程(四):心態的改變進程
 
自閉症爸爸的心路歷程(五):社工的專業建議
 
自閉症爸爸的心路歷程(六):進修上堂及陪小朋友上堂

沒有留言:

張貼留言

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。 小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。 小朋友十分...