2019年4月11日 星期四

自閉症爸爸的心路歷程(五):社工的專業建議

上文提到的關於自己問過社工兩個問題:

1. 我的小朋友會否結婚或找到伴侶?
答:現今社會正常人都有一半選擇獨身。結左婚也有接近一半人會離婚。小朋友會否結婚是他的個人選擇,自閉症人士也是。只不過由於比較難亦不太想與人溝通,所以比較易選擇獨身。

2. 我應否再生一個或以上小朋友,將責任分擔?
答:生小朋友唔應該給與他們任何責任或負擔,姑娘認識一個家庭他們正因為大仔是自閉,而生細仔。但由於大仔有自閉已得到爸媽的特別照顧,並希望細仔一齊照顧大仔。舉動令到細仔十分生氣,長大離家後也不曾回去探望。不過,姑娘也認識另一家庭,也是大仔出事,不過同細妹由細到大感情好好,細妹長大後未有嫁人幫忙照顧大仔。

其他問題
3. S位、E位、同I位是甚麼?
答:S位又名Special Care Centre-特殊幼兒中心, 顧名思義,就是需要特別多支援的小朋友,一般較嚴重的先需要入。由於排隊人數眾多。醫生或心理學家一般會建議有咩服務都用晒佢先,包括 E 位及 I 位。等候時間可長達年半到兩年。

E位又名Early Traning Centre - 早期訓練中心,大約是S 位的半日幫左右。其實名單都唔會比S位短,不過入咗S位幾通常都會放棄E 位。

最後的是I 位又名Integrated 。就是在正常班室入面加插一些有輕度問題的小朋友。

4. S, E, I位係社會福利處的遍制、排隊時間很長,最短的是I 位,最長係S 位。唔同區有唔同長度,跨區有機會更早入。不過,一般


自閉症爸爸的心路歷程(一):評估日

自閉症爸爸的心路歷程(二):難受、混亂、絕望的頭兩日

自閉症爸爸的心路歷程(三):資訊整合的一周
自閉症爸爸的心路歷程(四):心態的改變進程
 
自閉症爸爸的心路歷程(五):社工的專業建議
 
自閉症爸爸的心路歷程(六):進修上堂及陪小朋友上堂
 

沒有留言:

張貼留言

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。 小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。 小朋友十分...