2019年4月4日 星期四

自閉症爸爸的心路歷程(一):評估日

我的小朋友出生同其他小朋友一樣,可愛、活潑、好動。不過,有一樣野唔一樣,就係佢去到三歲都唔識講野,只會發出一D無意義的聲音。私家醫院排咗一兩個月隊,幾經波折(因為醫生流感,改咗幾次時間),終於帶到佢去做兒童發展評估。

評估的醫生用咗唔夠一個鐘頭的時間就得出個小朋友有自閉症的結論。基本上,我是人生第一次自閉症依個名。當時,我腦入面閃過的就係亞氏保加症,所以,我即刻問醫生,佢大過係唔係會好叻。醫生眉頭一皺回答,他是典型的自閉症。跟住俾咗一大堆資料我睇,仲叫我即刻去社會福利處排S位。

番屋企放低個小朋友即刻去社會福利處登記。學位的分配是以登記的日期先到先得。登記完後就去咗書局買左本陳錦鴻黎睇。可能成件事最有用的就係陳錦鴻本書。

後記:
其實經過一段時間後所發現的鋘位

1. 小朋友2歲幾都係語言唔係自閉症都係發展遲緩,千祈唔好信D人話以發育慢,皇帝命,四五歲先開口。快D睇專業人士。

2. 有資格做評估而社會福利處會收的有兩種:兒童發展醫生及教育心理學家,佢地評估既工具係一樣的,不過有分別的可能係事後跟進。

3. S 位真係排好耐,有可能的話幫個小朋友搵多D野讀。

自閉症爸爸的心路歷程(一):評估日

自閉症爸爸的心路歷程(二):難受、混亂、絕望的頭兩日

自閉症爸爸的心路歷程(三):資訊整合的一周
自閉症爸爸的心路歷程(四):心態的改變進程
 
自閉症爸爸的心路歷程(五):社工的專業建議
 
自閉症爸爸的心路歷程(六):進修上堂及陪小朋友上堂

沒有留言:

張貼留言

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。 小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。 小朋友十分...