2019年4月4日 星期四

以 Porter Bear 的名義重新出發

當年我們以Applusoft的名義,製作過一系列的兒童教育遊戲APP。我們團隊艱苦製作咗5年,可惜APP的受歡迎程度不及預期,最後我們決定解散團隊。

有一樣野可以肯定的,我到今日都仍然相信,兒童教育遊戲可以幫到小朋友學習的。不過,唔一定局限係APP入面,我希望以Porter Bear 的名義重新出發,製作出多款遊戲。特別係想以遊戲的形式,幫助一些有特殊學習需要的小朋友,等佢地有最大的可能,學到多D野。


沒有留言:

張貼留言

小朋友作品分享:感動的一刻

自己的小朋友由細到大都學野學得慢,其實都幾心碎。好多時都會提自己唔好同人地D小朋友比較, 因為根本係無得比的。不過,有時見到佢有些少進步,都會覺得好開心,好高興。 小朋友最麻煩的地方其實係只會對自己有興趣的地方表現出智慧。令到我不能從平時的表現中,確定小朋友有無進步。 小朋友十分...